Volg ons op facebook

E-coaching per e-mail  € 25,- *
E-coaching telefoon  € 45,- (½ uur) *
Supervisie  € 90,- *

*  Deze bedragen zijn excl. 21% BTW. Wij bieden diensten aan die BTW vrij zijn en die met BTW belast zijn . De belastingdienst heeft bepaald dat o.a. relatietherapie, coaching en supervisie btw belaste diensten zijn.

Een consult duurt gewoonlijk 45 minuten tot één uur. Tevens betaalt u voor 15 minuten administratietijd. Na het gesprek ontvangt u van ons de factuur die binnen 14 dagen door u zelf betaald moet zijn. U bent altijd zelf verantwoordelijk voor betaling van het gesprek. Annulering van het gesprek kan tot 24 uur van te voren. Anders wordt de tijd die was gereserveerd voor de afspraak bij u in rekening gebracht.

Vergoeding van de gesprekken door uw zorgverzekeraar is afhankelijk van uw zorgverzekeraar, uw aanvullende polis en de registraties en lidmaatschappen van uw therapeut. U kunt hierover contact met ons opnemen om na te gaan welke vergoeding er in uw situatie mogelijk is. Vergoeding via uw aanvullende verzekering komt niet ten laste van uw verplichte eigen risico. U ontvangt dus direct de vergoeding waarvoor u verzekerd bent van uw zorgverzekeraar. Vergoeding is niet mogelijk bij coaching.  Prolife vergoedt relatietherapie bij een aanvullend pakket op basis van het keurmerk christelijke zorg. Veel andere zorgverzekeraars vergoeden geen relatietherapie. Vraagt dit goed bij uw verzekeraar na.